“Dankzij Brink’s zijn onze betaalstromen klaar voor de toekomst”
“Brink’s biedt alles wat onze hotels nodig hebben: een kluis, het ophalen van de sealbag met geldtransport, voldoende wisselgeld en betaalterminals”, vertelt Tim Gilissen. “Doordat zowel de kaart- als de cashtransacties bij Brink’s zijn ondergebracht, hebben we maar één contract. Dat scheelt weer wat administratie, want met drie werkshifts per dag is die al ingewikkeld genoeg bij ons.”
Met Brink’s Complete en Brink’s Cards zijn de hotels voorzien van een oplossing voor contant geld, krediet- en betaalkaarten. Geen overbodige luxe, want 40 procent van de hotelgasten komt uit het buitenland. “We moeten alle soorten betalingen kunnen accepteren. Toeristen komen ook vaak geld ‘wisselen’ door een kopje koffie te betalen met een briefje van 50 euro. We moeten dus goed voorzien zijn van wisselgeld.”
Veilige en snelle verwerking
Door het krappe personeelsbestand zijn de systemen die de processen vergemakkelijken zeer belangrijk voor de hotelketen. “Zo brengen we alle uitgaven van de klanten samen op één eindfactuur.” Maar ook voor het personeel wil Tim Gilissen de geldstromen goed en veilig regelen. “Daarnaast vind ik het belangrijk dat het geld snel op de rekening staat en dat we eventuele storingen of problemen snel aanpakken.”
Brink’s denkt mee
Black Label Hotels koestert sterke groeiplannen en ziet Brink’s als een belangrijke partner die meedenkt in dat verhaal. “Het is goed om je regelmatig te laten informeren over hoe je je als onderneming het best kan voorbereiden op de toekomst." Een goed gestroomlijnde backoffice is een voorwaarde om te kunnen groeien. Bij Brink’s is die in goede handen.”
Ons team van specialisten beantwoord graag al je vragen Wil je meer weten over de Paystation? Neem dan contact op met ons via 02 801 00 21. Of vul het contactformulier in, dan nemen we contact op met jou.