Key accountmanager Gaetan merkt een groot verschil voor de ondernemers die RetailBox gebruiken.
Dankzij RetailBox kan je cash voortaan gewoon storten in een eigen kluisje in je backoffice. Geld tellen, hertellen, opbergen, klaarmaken voor de sealbag, naar de bank gaan: het kost allemaal veel tijd. Iedere kilometer die je daarvoor aflegt, brengt ook risico’s met zich mee. Je moet vaak wachten bij de bank en de openingsuren zijn niet altijd ideaal. Bovendien nemen de bankkosten ook nog eens toe.
Dankzij het kluisje in de backoffice kan je gewoon geld storten vanuit je eigen zaak. Medewerkers hoeven enkel nog een sealbag klaar te maken, in de RetailBox te stoppen en de storting online te melden op het portaal van Brink’s. Later komt een medewerker van Brink’s de inhoud van de kluis ophalen.
Zelf hoef je dus geen transport in te plannen en intussen is je omzet veilig en verzekerd. De eerste werkdag na de aanmelding op het online portaal staat het geld al op je rekening. Ook als de kluis dan nog niet leeggemaakt is.
Dat scheelt uren
Key accountmanager Gaetan Van Mossevelde merkt een groot verschil voor de ondernemers die RetailBox gebruiken. “Om veiligheidsredenen gebeurt het storten van cash bij de bank vaak door twee medewerkers”, vertelt hij. “Het levert dus heel wat op als dat niet meer nodig is. Ook het plannen van geldtransporten is dan overbodig, want wij monitoren de inhoud van de afstortkluis.”
Kortom: het gaat al gauw over een paar uur tijdwinst per week. “Als ik ondernemers uitleg dat ze op elk moment cash kunnen storten in hun eigen zaak, zonder kosten en met minder risico, dan snappen ze meteen waarom RetailBox de ideale oplossing is.”
Kies wat past bij jou
Maar wat met klanten van Brink’s die vandaag al gebruikmaken van geldtransporten? Is het voor hen verstandig om over te stappen op RetailBox? Gaetan Van Mossevelde: “Dat hangt af van het aantal stortingen per maand. Als je driemaal per maand een geldtransport nodig hebt, dan kan RetailBox zeker een interessante vervanger zijn.”
Per sealbag kan je maximaal honderd biljetten storten. “We rekenen graag uit wat voor jou de best passende oplossing is om je te ontzorgen, ongeacht je cashomzet of de grootte van je zaak.”
Ons team van specialisten beantwoord graag al je vragen Wil je meer weten over de Paystation? Neem dan contact op met ons via 02 801 00 21. Of vul het contactformulier in, dan nemen we contact op met jou.